Regulamin

REGULAMIN HAIR GALLERY

 

Godziny otwarcia salonu:

  • od poniedziałku do piątku od 10 do 20
  • sobota od 8 do 15.
  • W dni świąteczne, ustawowo wolne od pracy oraz w dni szkoleniowe salon będzie nieczynny.
  1. Rezerwacja usług w salonie jest równoznaczna z akceptacją cennika (cennik dostępny jest w salonie oraz na stronie www.hairgallery.pl) i akceptacją regulaminu Hair Gallery.
  2. Udostępnianie danych osobowych oraz numerów telefonów przy rezerwacji terminów służy tylko i wyłącznie do obsługi klienta i kontaktowania się z nim w celu obsługi rezerwacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaneim danych osobowych (RODO).
  3. Prosimy o punktualne przybycie na wizytę. O ewentualnym spóźnieniu (maksymalnie 15 min.)    w niemożliwych do przewidzenia sytuacjach prosimy informować najpóźniej 2 godziny przed usługą. Decyzję o wykonaniu usługi w przypadku spóźnienia klienta podejmie fryzjer.
  4.  O rezygnacji z usługi prosimy informować najpóźniej 1 dzień przed wizytą telefonicznie lub przez sms.
  5. W przypadku gdy klient nie stawi się dwukrotnie na wizytę, rezerwacja kolejnego terminu jest możliwa tylko po wpłaceniu zadatku w wysokości 50 zł, który przepada z chwilą nie stawienia się w umówionym terminie.
  6.  Termin wizyty umawiany jest z wyprzedzeniem 3 miesięcy od dnia usługi.
  7. W przypadku chęci rezerwacji terminu powyżej 3 miesięcy, klient zobowiązuje się do wpłaty zadatku w wysokości 100 zł za każdy dodatkowy termin.
  8.  W przypadku gdy klient chce skorzystać z „extra terminu” (usługa poza godzinami pracy stylisty), koszt usługi jest powiększony o 20 % w przypadku teamu i 50 % u Szymona.
  9.  Wizyty umawiane są tylko przez kontakt z recepcją.
  10.  Ze względów higienicznych obowiązuje całkowity zakaz przyprowadzania zwierząt do salonu na czas usługi fryzjerskiej.
  11.  W salonie obowiązuje całkowity zakaz spożywania posiłków oraz palenia papierosów.
  12.  Ceny usług są ofertą handlową i mogą ulec zmianie. Ponadto zakres pracy oraz ilość zużytych kosmetyków są zależne od indywidualnych potrzeb klienta.
  13.  Cena usługi uzależniona jest od stylisty, który ją wykonuje wg podziału: stylista, top stylista, Szymon.
  14.  Przy rezerwacji usług wymagających dłuższego czasu, klient zgłasza się do salonu  osobiście       w celu konsultacji z fryzjerem i zdiagnozowania włosów oraz wpłaca zadatek w wysokości 100 zł.
  15.  Osobom poniżej 16 roku życia nie wykonujemy koloryzacji.
  16.  Usługę koloryzacji można reklamować w wciągu 7 dni od jej wykonania.
  17.  Ewentualne reklamacje oraz pytania prosimy kierować na adres e-mail: kontakt@hairgallery.pl