Regulamin

REGULAMIN HAIR GALLERY

  1. Godziny otwarcia salonu:
    • - od poniedziałku do piątku od 9 do 20
    • - sobota od 8 do 15.
    • - W dni świąteczne, ustawowo wolne od pracy oraz w dni szkoleniowe salon będzie nieczynny.
  2. Rezerwacja usług w salonie jest równoznaczna z akceptacją cennika (cennik dostępny jest w salonie oraz na stronie www.hairgallery.pl) i akceptacją regulaminu Hair Gallery.
  3. Udostępnianie danych osobowych oraz numerów telefonów przy rezerwacji terminów jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Powyższe dane mogą służyć tylko i wyłącznie do obsługi klienta i kontaktowania się z nim w celu obsługi rezerwacji.
  4. Prosimy o punktualne przybycie na wizytę. O ewentualnym spóźnieniu (maksymalnie 15 min.)    w niemożliwych do przewidzenia sytuacjach prosimy informować najpóźniej 2 godziny przed usługą. Decyzję o wykonaniu usługi w przypadku spóźnienia klienta podejmie fryzjer.
  5. O rezygnacji z usługi prosimy informować najpóźniej 1 dzień przed wizytą telefonicznie lub przez sms.
  6. W przypadku gdy klient nie stawi się dwukrotnie na wizytę, rezerwacja kolejnego terminu jest możliwa tylko po wpłaceniu zadatku w wysokości 50 zł, który przepada z chwilą nie stawienia się w umówionym terminie.
  7. Termin wizyty umawiany jest z wyprzedzeniem 3 miesięcy od dnia usługi. W przypadku chęci rezerwacji terminu powyżej 3 miesięcy, klient zobowiązuje się do wpłaty zadatku w wysokości 100 zł za każdy dodatkowy termin.
  8. W przypadku gdy klient chce skorzystać z „extra terminu” (usługa poza godzinami pracy stylisty), koszt usługi jest powiększony o 20 % w przypadku teamu i 50 % u Szymona.
  9. Wizyty umawiane są tylko przez kontakt z recepcją.
  10. Ze względów higienicznych obowiązuje całkowity zakaz przyprowadzania zwierząt do salonu na czas usługi fryzjerskiej.
  11. W salonie obowiązuje całkowity zakaz spożywania posiłków.
  12. Ceny usług są ofertą handlową i mogą ulec zmianie. Ponadto zakres pracy oraz ilość zużytych kosmetyków są zależne od indywidualnych potrzeb klienta.
  13. Cena usługi uzależniona jest od stylisty, który ją wykonuje wg podziału: stylista, top stylista, Szymon.
  14. Przy rezerwacji usług wymagających dłuższego czasu, klient zgłasza się do salonu  osobiście       w celu konsultacji z fryzjerem i zdiagnozowania włosów oraz wpłaca zadatek w wysokości 100 zł.
  15. Osobom poniżej 16 roku życia nie wykonujemy koloryzacji.
  16. Usługę koloryzacji można reklamować w wciągu 7 dni od jej wykonania.
  17. Ewentualne reklamacje oraz pytania prosimy kierować na adres e-mail: kontakt@hairgallery.pl