Regulamin
REGULAMIN HAIR GALLERY
1. Godziny otwarcia salonu: od poniedziałku do piątku od 10 do 20, sobota od 9 do 17
W dni świąteczne, ustawowo wolne od pracy oraz w dni szkoleniowe salon będzie nieczynny.
2. Rezerwacja usług w salonie jest równoznaczna z akceptacją cennika (cennik dostępny jest w salonie oraz na stronie www.hairgallery.pl) i akceptacją regulaminu Hair Gallery.
3. Wizyty umawiane są tylko przez kontakt z recepcją.
4. Udostępnianie danych osobowych oraz numerów telefonów przy rezerwacji terminów służy tylko i wyłącznie do obsługi klienta ikontaktowania się z nim w celu obsługi rezerwacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaneim danych osobowych (RODO).
5. Prosimy o punktualne przybycie na wizytę. O ewentualnym spóźnieniu (maksymalnie 15 min.) w niemożliwych do przewidzenia sytuacjach prosimy informować najpóźniej 2 godziny przed usługą. Decyzję o wykonaniu usługi w przypadku spóźnienia klienta podejmie fryzjer.
6. O rezygnacji z usługi prosimy informować najpóźniej 1 dzień przed wizytą.
7. W przypadku gdy klient nie stawi się dwukrotnie na wizytę, rezerwacja kolejnego terminu jest możliwa tylko po wpłaceniu zadatku w wysokości 100 zł, który przepada z chwilą nie stawienia się w umówionym terminie.
8. Termin wizyty umawiany jest z wyprzedzeniem 3 miesięcy od dnia usługi. W przypadku chęci rezerwacji terminu powyżej 3 miesięcy, klient zobowiązuje się do wpłaty zadatku w wysokości 100 zł za każdy dodatkowy termin.
9. W przypadku gdy klient chce skorzystać z „extra terminu” (usługa poza godzinami pracy stylisty), koszt usługi jest powiększony o 20 % w przypadku teamu i 50 % u Szymona.
10. Do każdej wizyty doliczana jest usługa sanitarna, aby zapewnić naszym klientom komfort i bezpieczeństwo w salonie.
11. Klient nie może przyjść na umówioną wizytę, jeśli:
•występują u niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
•jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
•zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lubkwarantannie,
•w ciągu tygodnia miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanielub skierowaną do izolacji.
12. Ze względów higienicznych obowiązuje całkowity zakaz przyprowadzania zwierząt do salonu na czas usługi fryzjerskiej.
13. W salonie obowiązuje całkowity zakaz spożywania posiłków oraz palenia papierosów.
14. Prosimy o ograniczenie do minimum korzystania z telefonów podczas wizyty w salonie.
15. Ceny usług są ofertą handlową i mogą ulec zmianie. Ponadto zakres pracy oraz ilość zużytych kosmetyków są zależne od indywidualnych potrzeb klienta.
16. Cena usługi uzależniona jest od stylisty, który ją wykonuje wg podziału: stylista, top stylista, master, dyrektor.
17. Przy rezerwacji usług wymagających dłuższego czasu (powyżej 2 godzin), klient zgłasza się do salonu osobiście w celu konsultacji z fryzjerem i zdiagnozowania włosów oraz wpłaca zadatek w wysokości minimum 100 zł.
18. Osobom poniżej 16 roku życia nie wykonujemy koloryzacji.
19. Usługę koloryzacji można reklamować w wciągu 7 dni od jej wykonania.
20. Ewentualne reklamacje oraz pytania prosimy kierować na adres e-mail: kontakt@hairgallery.pl